Getron OMP - Order Management & Planning

Sipariş İş Akışı Yönetimi & Planlaması

Getron OMP, firmaların sipariş toplama, sipariş iş akışı ve ürün dağıtım süreçlerini dijitalleştirerek yöneten servistir. Ürün ve sipariş seviyesinde analizler sunarak sipariş süreçlerinde doğru kararlar verilmesini ve optimal planlamaların yapılmasını sağlar.

Yapay zeka tabanlı talep tahmin motoruyla desteklenen Getron OMP, firmaların talebi daha doğru bir şekilde anlayıp, siparişlerini daha verimli bir şekilde işlemelerini sağlar. Bu sayede, işletmeler müşteri taleplerine operasyonel kısıtlar (kota, müşteri cari limiti gibi) dahilinde daha hızlı yanıt verebilir, envanter görünürlüklerini ve operasyonel verimliliklerini artırarak ilgili firma personellerinin operasyonlarını da kayıt altına alabilirler.

İletişimDaha fazla bilgi

Talep Planlama | Minimum Sipariş Miktarları (MOQ) | Tekrar Sipariş | Ön Sipariş | Perakende | Sağlık | İmalat | Eczane Perakende | Müşteri | Talep | Tahmin | EDI | OCR | Sipariş | Sipariş Toplama | Kısıtlamalar | Stok Dayanma Günü | Envanter Gün | Depo

Temel Özellikler

  • Getron web uygulaması aracılığıyla sipariş oluşturma 
  • Getron Sipariş EDI formatı ile üçüncü parti sipariş entegrasyonu 
  • Lokasyon bazında ürün siparişi toplama
  • Toplu sipariş dosyası (Getron UI EDI formatında) ile sipariş oluşturma
  • Sipariş durum takibi (Talep, İşleniyor, Tamamlandı, İptal edildi)
  • Ürün detay durumunun takibi (Bekliyor, Onaylandı, Tamamlandı, İptal edildi)
  • Web uygulaması üzerinden ön onaylı ürün siparişi oluşturma
  • Ret nedenlerinin sisteme tanımlanması ve yönetimi
  • Sipariş onay/ret işlemlerinin tanımlı kota miktarlarına göre yönetimi
  • Hatalı onaylanan veya reddedilen sipariş kalemlerinin geri alınması
  • Sipariş veya bakiye miktarların, ürün veya lokasyon bazında görüntülenmesi ve dağıtımı
  • Üçüncü partiler için sevkiyat bildirimi
  • Getron App ve toplu özelleştirme arayüzü (MCI)

İletişim